Meniu Închide

Ce este îngrijirea la domiciliu

ingrijire

Avem o experiență de peste 10 ani


Îngrijirea la domiciliu este un serviciu non-medical care oferă persoanelor în vârstă o companie necesară și asistență la activitățile zilnice. Spre deosebire de „îngrijiri medicale la domiciliu”, nu aveți nevoie de rețeta medicului. Serviciile de îngrijire la domiciliu pot fi oferite timp de câteva ore pe zi, până la îngrijire 24/7.

În mod similar, îngrijirea la domiciliu pentru persoanele în vârstă permite adulților mai în vârstă să îmbătrânească în casele lor, în timp ce îngrijitorii profesioniști îi ajută în sarcinile zilnice de care au nevoie pentru a menține independența pe care o doresc.

Decizia de îngrijire la domiciliu este o alegere dificilă și stresantă care implică mulți factori, emoțiile și dacă costurile sunt accesibile. Obținerea de expertiză și sfaturi de la o sursă de încredere ar trebui să fie primul pas.

Oferim o evaluare gratuită la domiciliu pentru a determina tipul de îngrijire pentru persoana iubită, alături de un îngrijitor a cărui personalitate, abilități și experiență le sunt cele mai potrivite.

În timp ce cele mai multe solicitări de îngrijire la domiciliu sunt planificate, există momente în care apar situații de urgență sau situații neașteptate, ceea ce vă determină să solicitați îngrijiri mai devreme decât se aștepta. Noi putem răspunde rapid familiilor care au nevoie de îngrijiri din cauza unei situații de urgență, cum ar fi un spital sau o unitate de reabilitare. Putem răspunde cererilor de asistență spitalicească, de asistență la unitatea de zi asistată la pat sau la cineva care este externat din spital sau reabilitare.

Cum să începeți cu îngrijirea la domiciliu

Cea mai bună modalitate de a oferi un nivel de îngrijire de cea mai înaltă calitate necesită o întâlnire inițială în care familia și / sau clientul se întâlnesc cu un coordonator de îngrijiri al GRUP SAFE ONLUS. Această ședință include o revizuire detaliată a îngrijirii necesare, cererea de programare (dacă este cazul), cererile specifice ale familiei sau ale clientului și orice alte preocupări. Aceasta este o ocazie excelentă de a pune întrebări și este o oportunitate excelentă pentru noi să vă cunoaștem și pe voi.

Următoarele subiecte sunt discutate frecvent în timpul ședințelor inițiale:

  • Nevoile fizice specifice ale beneficiarilor în ceea ce privește îngrijirea corporală, mesele, dieta și mobilitatea.
  • Revizuirea programelor care implică somn, mâncare și medicamente.
  • Interacțiunea socială, activitățile, conversația, programările și compania.
  • Asistență specifică pentru gospodărie, cum ar fi prepararea meselor, alimentație și menaj ușor.

Citește și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *